Publicat de: Mihai A. Pop | Iunie 5, 2009

Barfog, animalul modern de companie

Trebuie sa recunosc, ca nu consider ca traiesc intr-o lume marcata de bloguri, sau de mijloacele moderne de comunicare, sincer, chiar cred lumea este tot ce-a fost si mai mult.

Totusi ma dedau la mijloace de comunicare moderne si subversive, cum ar fi acest blog, ca mai multi din generatia mea. Asadar fiind mai multi din generatia mea care utilizeaza aceasta platforma de comunicare, am vizitat numeroase astfel de bloguri, care mai de care mai diferite, dupa cate personalitati exista.

Asadar am descoperit:

  1. blogul jurnal personal
  2. blogul jurnal deschis
  3. blogul manifestatie catre popor, sau educatia nu strica (pe teme politice, sociale, economice, comportamentale si etc.)
  4. blogul „vreau sa fiu mare” / „cariere pentru cei mici”
  5. blogul scara din spatele blocului – sau baietzog
  6. blogul gagiului/gagicii regulate (sau de regulat, sau chiar dereglat) – sau sexog
  7. blogul banca de pe ulita – sau santzog
  8. blogul vestiarul fetelor – sau barfog
  9. blogul „lasa-ma si pe mine sa copiez de la tine” – RRSlog
  10. blogul IT-istului pensionar care colectioneaza informatii despre nedescoperitele informatiei
  11. dar si mai rarele, blogul plimbarea de seara a cainelui
  12. blogul racnetele rockului sanatos inmuiat in palinca
  13. blogul hai sa discutam despre Amway si alte indoctrinari economice
  14. blogul „eu adun poze de pe net, asa cum adunam frunze din parc”
  15. blogul „stiu ca am baut cam mult, dar am si eu blog”

Stiu ca nu e decat o incercare de a sistematiza putinele subiecte abordate in bloguri frecvent, insa chiar cred ca citind acest posting poti spune ca si blogul tau e apropiat de una din retetele de mai sus.

… Pana si blogul meu e.

Aceastea fiind zise am decis sa ma declar inmarmurit cel mai tare de barfog, adica cum sa pui tu secretele cuiva pe care il cunosti, tam nesam pe net, doar ca sa primesti comentarii picante de la cei cunoscuti, basca mai pui si cate-o inregistrare telefonica jenanta in download. Nu pot spune ca nu am fost intrigat de trivialitatea comentariilor si dinamica blogului, insa chiar nu inteleg de ce cineva si-ar pierde timpul cu asa ceva… e ca si cum ai sta sa te gandesti daca ai sa folosesti hartia igenica cu partea cu model in sus sau in jos si in final din indecizie sa nu mai folosesti deloc.

Eu cred ca exista momente in viata in care fluxul hormonal influenteaza gandirea noastra, asa cum o face si alcoolul, insa cum se face ca acest lucru se poate prelungi peste moment?

Un blog placut

Lasă un răspuns

Categorii